Kuukausimaksut kaudelle 2013-2014

lähettänyt Mari Vallius 9.9.2013 klo 6.57   [ 9.9.2013 klo 6.58 päivitetty ]
Kuukausimaksut maksetaan kahdeksalta kuukaudelta, syyskuusta alkaen. Eräpäivä kunkin kuukauden 15.päivä. Eli ensimmäinen erä 15.9.2013 ja viimeinen sitten 15.4.2014. Kuukausimaksu 80 EUR/kk.
Maksu maksetaan tilille: Juniori-Hurtat ry/E02, tilinumero 534307-246023 (Pielisen Osuuspankki). Käytä maksaessa AINA pelaajakohtaista viitenumeroa, joka säilyy samana joka kuukausi. Näin maksut kohdistuvat oikealle joukkueelle ja pelaajalle. Henkilökohtaiset viitenumerot löytyvät oheisesta listasta.
Lisäksi pelaajalla tulee olla maksettuna seuran jäsenmaksu, joka on 25 eur/henkilö tai  50 eur/perhe. Jäsenmaksu maksetaan samalle tilille, mutta ilman viitenumeroa. Viestikenttään laitetaan pelaajan tai kaikkien perheenjäsenten nimet. Jäsenmaksun maksaneet juniorit saavat kausikortin edustuksen peleihin.
Mikäli kausimaksuista on jotain kysyttävää tai jos haluatte paperisen laskuversion, niin laittakaa tekstiviestiä minulle

Terveisin,
Mari