Pelipassit ja jäsenmaksut

lähettänyt Tuntematon käyttäjä 31.8.2012 klo 23.10
Pelipassit pelaajille ja joukkueen toimihenkilöille on hommattu.
Tasapuolisuuden vuoksi, (summat vaihtelelee 3  - 58 € iän ja vakuutustarpeen mukaan)  jokainen pelaaja maksaa kauden 2012-13 pelipassin itse joukkueen tilille. Maksutiedot näkyvät liitteenä. Tulosta sivusi ja maksa osuutesi 13.9. mennnessä.

Joukkueen toimihenkilöiden osalta  joukkue kustantaa peruspassin, summa 52 €. Erotuksen eli ylimenevän osuuden (esim. old timer tms) jokainen asianosainen maksaa itse samalle tilille kuin äskeisen. Viesti kentään henkilön ja lisenssin tiedot.  Huolehtikaa että jokaisella aitiossa/jäällä touhuavalla t-henkillöllä on lisenssi ja vakuutus kunnossa.

Hurttien jäsenmaksu 2012-13 kaudelle tulee hoitaa myös kuntoon 15.9. mennessä, mikälli ei jo hoidettu.  Maksulappuja saatava hallilta, mutta tässä tarvittavat tiedot.  Yhden henkilön jäsenmaksu on 25€, koko perhe 50€. Junnut saavat kausikortit edustuksen peleihin ja muut perheenjäsenet alennuksia.
Tilinumero 534307-246023, viitettä ei tarvitse, viesti kenttään pelaajan sekä perhejäsenyyden osalta kaikkien perheen jäsenten nimet.

Kuukausimaksuja maksetaan kahdeksalta kuukaudelta. Summa ja maksutiedot tulee nettiin syyskuun aikana kunhan budjettimme ja rahan tarve on selvillä.

Kiitos!

Ċ